کارکرد دستگاه دیزل ژنراتور
طراحی های زیبا
طراحی های زیبا

شعرهای زیبا و کوتاه در قالب عکس نوشته دیدار خانم بازیگر ایرانی با برادرش بعد از سالها (عکس) کارکرد دستگاه دیزل ژنراتور انجام پایان نامه مدیریت خدمات تور ارمنستان دانلود آلبوم Dreamweaver 2013 از گاندالف تزیین کیک با خامه صبحانه مهمانان عرب سایر کشورها جایی در این هتلها ندارند +عکس طراحی انواع لوگوی با کیفیت طراحی بنرهای تبلیغاتی فلت و فلش پدیده پرتغالی ها به دورتموند پیوست حمله خرس ها به مناطق مسکونی در ژاپن و ۴ کشته مصاحبه خواندنی با مدیر عامل رنو پارس در ایران بازگشت اریک کارتمن و دوستان: نخستین نگاه به بازی تهیه 20 سوپ مخصوص ماه رمضان مدافع لیورپول در آستانه پیوستن به فنرباغچه در آمد قانونی پزشکان از شیر مادر حلال تر است/کارانه چند ماه را به عنوان یک ماه منتشر کردند آقایان در اوقات فراغت چه می کنند؟


کارکرد دستگاه دیزل ژنراتور

دستگاه دیزل ژنراتور دستگاهی میباشد که سوخت فسیلی را تبدیل به انرژی الکتریکی میکند از دیزل ژنراتور در نواحی که برق موجود نمیباشد و یا قطعی برق زیاد میباشد مورد استفاده قرار میگیرد از دستگاه های ژنراتور در کارخانجات و مجتمع های بزرگ استفاده میکنند که در مواقعی که برق قطع میشود به صورت اتوماتیک ژنراتور بکار میفتد و برق اون مجتمع را تامین میکند و به عنوان برق اضطراری در این مواقع مورد استفاده قرار میگیرد. دیزل ژنراتور های صنعتی به لحاظ اینکه قیمت بالایی دارند و نیاز مبرم در بعضی از پروژه های عمرانی احساس میشود به همین منظور بعضی از شرکت های تولید کننده اقدام به اجاره دیزل ژنراتور با قدرت های متفاوت کرده اند. دیزل ژنراتور ها از لحاظ قدرت و حجم موتور متفاوت میباشند و بسته به کاربرد و نیاز کارخانه تولید و ارایه میگردد. دیزل ژنراتور ها از لحاظ مکانیکی و سوخت اولیه متفاوت و انواع مختلفی دارد کار اصلی دستگاه دیزل ژنراتور تبدیل انرژِی مکانیکی به انرژی میباشد. از این رو سایت نیازمندیها دات نت لیست اجاره دهندگان دیزل ژنراتور را جهت ارائه خدمات را قرار داده است . متخصصین در این حوزه آماده هستند بهترین راهکار جهت خرید و اجاره دیزل ژنراتور را بگویند از برندهای معتبر دیزل ژنراتور میتوان کامینز ، ولوو پنتا ، پرکینز میتوان نام برد همچنین میتوانید برای مشاهده اجاره دیزل ژنراتور به قسمت اجاره دیزل ژنراتور سایت آگهی نیازمندیها دات نت مراجعه نمایید.

اجاره دیزل ژنراتور

اجاره دیزل ژنراتور
 
دیزل ژنراتور دستگاهی است که تولید برق می کند وانرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند کاربرد ژنراتورها بیشتر در صنعت است و امروزه بعنوان یک منبع الکتریکی استفاده می شود . باید دانست که توان ژنراتور در چه حدی است ژنراتورها برای مجتمع های بزرگ برق تولید می کنند ژنراتور ها را درون اتاقکی میزارند که صدای آنها کمتر شود برای بسیاری از وسایل نقلیله هم از این ژنراتوراستفاده می کنند .
دیزل ژنراتور برای تبدیل انرژی مورد استفاده قرار می گیرد مکان هایی که متصل به شبکه نیستند که این مکان ها نیاز زیادی به انرژی دارند و چون شبکه در آنجا موجود نیست یا زمانی که شبکه قطع میشود پس در مکانی که امکان قطع برق وجود دارد از دیزل استفاده می کنند دیزل ژنراتور برای کارهای ضروری بکار میرود معمولا سوختی که برای این دیزل ها از آن استفاده میکنند آن را آزمایش یا تست می کنند کار دیزل ها که در ابتدا انجام میدهند این است که به شبکه ها توان میدهند مصرف سوخت مهمترین بخش نیروگاههای دیزلی است دیزل در زمان استفاده طولانی مدت ممکن است موتور خاموش شود و آسیب ببیند چون هنگام کار حرارت آنها بالا میرود پس باید مراقب بود دیزل بصورت مطمئن و یکنواخت کار می کند دیزل در زمینه های مختلف قابل استفاده است شما باید به این توجه کنید یک دیزل خوب باید یک موتور عالی داشته باشد دیزل ها بخاطر کار زیادی که با آنها انجام میدهند باید روغن کاری شوند یعنی حدودا 10 ساعت یک بار از روغن استفاده کنند .
دیزل ژنراتور یا مولد دیزل (diesel-generator ) به ترکیبی از موتور دیزل(اجاره دیزل ژنراتور) ، ژنراتور و انواع متعلقات فرعی که به منظور تولید برق استفاده می‌شود، می‌گویند.
دیزل ژنراتور ها که برای تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریکی، در مواقعی که نیاز به برق اضطراری هست یا حتی کاربردهای دائم مورد استفاده قرار می گیرد.
دیزل ژنراتورها از نظر سوخت مصرفی موتور به سه دسته تقسیم می شوند :
گازوئیل سوز
گازسوز
دوگانه سوز
دیزل ژنراتورها از نظر اندازه و توان برق تولیدی و مصرفی نیز طبقه بندی می شوند و بر همین اساس و با توجه به نوع مصرف برای تولید برق اضطراری یا مستمر انتخاب می شوند.

کار دستگاهای دیزل ژنراتور چیست

 

 
 
دیزل ژنراتور دستگاهی است که دارای دو قسمت است یکی موتور و دیگری ژنراتور که بدون این دوقسمت دستگاه قادر به تولید برق نیست هنگامی که در مناطقی برق قطع می شود از این دستگاه استفاده می کنند حتی در محل هایی که شبکه در آنها موجود نیست موتور این دستگاه هنگامی که کار می کند سوخت مصرف می کند و این سوخت باعث حرکت ژنراتور میشود تا شروع به تولید برق کند .
اکثر این موتور ها دوگانه سوز هستند این دستگاه مطمئن است و بخوبی کار می کند تمام حرکتی که ژنراتور انجام میدهد به وسیله موتور است برای کارایی بهتر نیاز است اول روغن کاری شود وقتی که موتور دیزلی را روشن می کنید در موتور دیزلی یک دریچه نهفته است که سوخت بوسیله آن کنترل می شود که کنترل کردن سرعت موتور دیزلی را بر عهده دارد موتور دیزلی که به ژنراتور متصل است باعث چرخاندن میل لنگ همزمان با محور اصلی ژنراتور می چرخد سپس با سرعت بالا حرکت می کند و برق تولید می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کارکرد دستگاه دیزل ژنراتور, اجاره دیزل ژنراتور, کار دستگاهای دیزل ژنراتور چیست,

نویسنده : امین پارسیان تاریخ : جمعه 22 بهمن 1395



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به طراحی های زیبا مي باشد.